torsdag 12 december 2019

Överraska någon med Vinpost

Inlägg i samarbete med Vinpost






Hur går det med julbestyren? Lite småpanik över allt som ska hinnas med? Man ska fundera ut julklappar, köpa och slå in dem, koka knäck, fundera över kläder till sig själv och barnen, köpa gran, handla och laga julmat och så vill man ju helst sitta ned och njuta lite mellan varven också...

Så här kommer jag med ett riktigt toppentips! Jag kan inte hjälpa er med knäcken eller granen men jag kan tipsa om en supertrevlig och smart julklapp som bara är ett klick bort. Sen behöver du varken fundera över om du har julklappspapper eller etiketter hemma, trassla med tejp och snören eller planera in hur den ska levereras.

Vad är då detta jag pratar om? Jo, ett VINOGRAM! En supersmart tjänst som innebär ett lite nytt sätt att överraska någon kär som gillar ett gott vin eller kanske en flaska bubbel. 

Nu gäller detta inte enbart till jul utan det är ju ett roligt sätt att uppmärksamma födelsedagar, nytt jobb, tack för senast och en massa andra bra anledningar att göra någon lite extra glad.


Vinpost är ett familjeföretag som har över 30 års erfarenhet inom vinbranschen och nu har de breddat sin verksamhet genom att starta upp tjänsten att skicka vin som present.

Hur går det då till? Lätt som en plätt:
1) Man väljer ut ett vin ur sortimentet.
2) Fyll i adressuppgifter och när du vill att presenten ska levereras.
3) Skriv en personlig hälsning som läggs i paketet i form av ett kort.
4) Betala med kort och lägg din beställning.

Presenten skickas direkt hem till mottagaren (välj mellan direkt till dörr eller upphämtning).



Jag vet någon jag ska överraska i jul!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar